رونمایی از پلاک وسائل نقلیه نیروهای مسلح در ۴ رنگ

رئیس پلیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از اختصاص پلاک برای وسایل نقلیه نیروهای مسلح در۴ رنگ از امروز خبرداد.

رونمایی از پلاک وسائل نقلیه نیروهای مسلح در ۴ رنگ

رئیس پلیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از اختصاص پلاک برای وسایل نقلیه نیروهای مسلح در۴ رنگ از امروز خبرداد.

دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴:۰۹
سرهنگ روحی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در حاشیه رونمایی از پلاک وسایل نقیله نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 94 بعداز جلسات متعدد طراحی پلاک وسایل نقلیه نیروهای مسلح انجام و در اسفند ماه آیین نامه آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

رئیس شماره‌گذاری راهور ناجا تصریح کرد: پلاک وسایل نقلیه نیروهای مسلح با هدف یکسان‌ سازی پلاک، ارتقای کیفی و ایمنی، کاهش جعل و بررسی و گزارش‌گیری تخلفات احتمالی کاربران آن در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ روحی به اندازه پلاک این دسته از خودروها اشاره و بیان داشت: اندازه پلاک 11 در 52 سانتیمتر است و ضریب ایمنی و امنیتی آن نسبت به سایر پلاک‌ها افزایش یافته است.

وی در خصوص رنگ و حروفی که در این پلاک‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، مطرح کرد: پلاک با زمینه آبی-فیروزه‌ای و با حرف (ف) مختص خودروهای ستاد کل نیروهای مسلح، پلاک و زمینه خاکی و حرف (ش) مختص خودروهای ارتش، پلاک با زمینه سبز و حرف (ث) مختص خودروهای سپاه پاسداران و پلاک با زمینه آبی فیروزه‌ای (ز) مخصوص خودروهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا بیان کرد: پلاک خودروهای ناجا از مهرماه 91 افتتاح و اجرایی شده و پلاک با زمینه سبز رنگ و حرف (پ) است.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ،سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و همچنین جمعی دیگر از فرماندهان ارشد ناجا و پلیس راهور برگزار شد.

انتهای پیام/


نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...